måndag 4 maj 2015

När man är arg!

När man är arg är det bra att ge sig ut och motionera. Kalorierna flyger iväg av bara farten. Ikväll har jag satt ned foten och sagt precis vad jag tycker. Det är dags för förändring nu. 

Dessutom premiärtur i nya skorna och jag känner inget i fötterna så med andra ord så var skorna perfekta trots ett antal x kilometer ikväll. Precis så ska det vara. 

Vad återstår? Jo, en förbaskat spännande vecka må jag säga. Jag är redan helt slut i knopp och kropp. Kanske är det dags att  byta bransch helt och hållet. Någon som vet om något spännande arbete? 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...