lördag 21 mars 2015

Shoppat!

Idag har jag varit i Skillingaryd på Klädbytardag. Jag och min kära mor tog en tur dit. Det blev en del shoppat om man säger så. Maja som hade feber i morse blev i alla fall glad och satt och gick igenom påsarna med kläder. 

Kanon med dessa dagar! Man får mycket för pengarna, det är bra för miljön och jag tänker en hel del mindre bra grejer är redan urtvättat ur kläderna. Så nu är Majas garderob påfylld så det står härliga till och jag får börja rensa igen för plocka bort det hon har växt ur.

I övrigt en ganska härlig dag. Tog en promenad med mamma och hennes hund. Kyligt och uppfriskande minst sagt. Sen brummade jag och Skrutten mot Vaggeryd för hämta loppisfynd och shoppa på Netto.


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...