onsdag 25 mars 2015

Dags att göra ett val (IGEN)


Ja, jag har kommit in i ett stim av att läsa böcker. Jag har märkligt nog avverkat tre stycken redan i mars. Läslusten har varit lite bortblåst faktiskt en längre period. Det har nästan bara blivit en bok i månaden och ibland knappt det. Så idag avslutade jag "Dans på glödande kol" av Anna Jansson. Nu står valet mellan "Rövardotter" av Jackie Ferm och "Innan jag somnar" av SJ Watson. Ibland får jag sådan beslutsångest när jag ska välja för det finns en hel del oläst i min bokhylla. Vad hade du valt? Man ska ju vara på humör för olika typer av böcker. Nu lutar det åt Jackie Ferm faktiskt...men den som lever får helt enkelt se. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...