fredag 6 mars 2015

Äntligen helg!


Äntligen är det helg! Även om min arbetsvecka varit kort så känns det ändå i kropp och knopp. För jag har åkt på en rejäl förkylning så ikväll när jag kom hem kände jag mig mer död än levande och varm som en kamin. Efter en stund i soffan känns det dock bättre och jag är redo för helg!!! Och denna helg ska gå i hälsans tecken med bra kost, massor av sömn och en gnutta motion. 

Lite galna har vi varit ikväll för här är numera Majas favoritlåt " In the mood" som spelas i barnprogrammet "Biss och Kajs". Så den har vi rockat loss till ikväll här hemma. Nu blir det snart sängen och en god bok för min del! 

Nattinatt på er//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...