torsdag 14 augusti 2014

Det närmar sig helg...


Woop woop det närmar sig helg. Jag har snart klarat av första arbetsveckan efter semestern. Dagens bästa är att jag vunnit två biljetter till Sävsjö Celebration, dock kan jag inte gå så jag får väl se om jag kan göra någon annan glad :)

Imorgon blir en lite märklig dag för det är kompetensutvecklingsdag så imorgon är det bara kollegorna jag träffar. 

I övrigt så längtar jag till helgen. Förhoppningsvis ska en och annan loppis kanske besökas och förhoppningsvis får jag väl någon form av födelsedagspresent också. Ett som är säkert i alla fall är att jag ska äta smörgåstårta. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...