tisdag 26 november 2013

Kylan!


Jag stormtrivs nu när solen strålar och kylan biter i kinderna. Jag erkänner jag gillar kylan! Allt känns så mycket friskare! Det är skönt att komma in i värmen efter att ha varit ute. Golvvärmen fungerar som bäst nu när det är ett gäng minusgrader. 

Det är ju bara att klä sig lager på lager om man fryser när man är ute eller så får man helt enkelt hålla igång och röra sig.

Så nu när jag kom hem från arbetet fick det bli en kylig, men frisk promenad. Precis vad jag behövde! En hel del reflekterande idag på arbetet och kaffepimpel så behöver man komma ut i kalla luften och byta ut luften i lungorna.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...