söndag 17 juni 2012

Mitt nya beroende...


Jag har en viss förmåga att bli insnöad på tv-serier ibland. Har precis avslutat de säsonger som finns av "The Mentalist" och rotade runt på Gekås bland alla boxar med serier. Valet blev "The Vampire Diaries" och nu är jag fast även om det inte är särskilt realistisk serie så gillar jag den ändå. Säsong två är på väg till mig, men säsong tre kommer inte ut förrän i höst. Vad har ni för favoriter när det gäller tv-serier? Själv såg jag för några år sedan alla säsonger av "Mcleoud´s döttrar" och det var nog en sådär 8 säsonger totalt, men sen lades serien ned, vilket var oerhört tråkigt. Jag tar dock gärna emot tips på andra tv-serier. Over and Out//Tess

1 kommentar:

  1. Hahaha vi har nästan precis samma smak när det gäller tv! Följde mcclouds döttrar hur länge som helst när det gick mitt på dan på helgen, spelade tom in!!! Och jag gillar The mentalist oxå, annars asgarvar jag åt that 70's show och 2 1/2 män.
    kram j.

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...