söndag 10 juni 2012

God morgon...

God morgon! Man får nog hålla tummarna att vädret blir lika bra idag som igår. Det blev inte så galet mycket regn som det var lovat. Tycker precis som vanligt att helgen har gått alldeles för fort.

När jag hade lagt mig igår så tror jag att "kotten" tittade minst sagt på EM eller något åt det hållet för det sparkades hejvilt i magen. Nu börjar det ändå gå upp ett ljus för mig att det är en kotte på G. Inte klokt om cirka fyra månader anländer antagligen "kotten". Innan dess skall ett rum tapetseras, barnvagn införskaffas, en spjälsäng och en massa annat ska på plats. Sedan ska jag vara föräldraledig ett antal x månader. Känns jättekonstigt! Inte arbeta liksom? Bara umgås och ta hand om "Kotten". Sen är man ju nyfiken på om det är en pojke eller flicka. Själv tror jag på pojke, men andra hälften säger flicka...

Over and out//Tess

3 kommentarer:

  1. Mysigt med sparkar :)

    SvaraRadera
  2. Min sambo tror med att vi ska få en dotter... Jag har ingen känsla för vad det blir... men flera jobbarkompisar har slagit vad om att det är en kille..*skrattar*

    SvaraRadera
  3. Ja jag är helt 100 på att det är en pojke. Ska bli galet spännande!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...