onsdag 4 februari 2015

M som i mycket!


Mycket som far runt i knoppen. Mycket som tar energi! Idag har det varit min lediga dag. Efterlängtad vill jag lova och idag hade jag sådan lyx att sambon tog hand om stallet och djuren. Så skönt! 

Men även om man är ledig så kan man bli rastlös. Så jag har städat och pysslat lite i hemmet och så dammades cykeln av så nu har jag avverkat ett antal x kilometer på den och jagat bort några kalorier.

Kvar återstår två dagar på arbetet denna vecka. Det ska bli skönt när klockan är sisådär 13:00 på fredag. Sen är det helg för hela slanten. Får se vad helgen kan tänkas erbjuda. En liten vinkväll hade suttit gott, men den som lever får helt enkelt se...//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...