tisdag 10 maj 2016

Glädje!

Glädje kan vara mycket! Glädje kan till exempel vara att köpa ett par skor via nätet och de passar alldeles perfekt liksom glädje av att de är röda och härliga med dessa vita prickar. Idag kom ett efterlängtat paket hem till mig! Dessvärre ska ju dottern låna allt mitt sen om det är skor, ringar, halsband eller hårblommor det spelar liksom ingen större roll. 

Nu ska jag njuta av morgondagen. Två sena dagar denna veckan har gjort sitt. Imorgon ska jag tänka på sambon som ska operera bort en visdomstand och jag ska vara ledig och inte göra ett dugg...

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...