onsdag 18 juni 2014

Vilken härlig dag


Vilken underbar denna dag har varit! Har hunnit med besök på vårdcentralen och gjort shopping, frisörbesök och storhandlat i Nässjö. Är så nöjd med håret och det är vardagslyx att få spendera tid hos frissan.

Så min dag har varit fullt ös - medvetslös typ! Det bästa är att jag utmanande mig själv idag och det fixade jag galant även om det var lite småpirrigt ;)

Nu laddar jag för en arbetsdag imorgon sen är jag ledig i tre hela dagar. Så skönt! Ikväll blev det nästan fem kilometer lång promenad och det var härliga ljumna vindar ikväll. Jag älskar sommaren...//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...