torsdag 5 juni 2014

Tack!


Tack till Buzzador!

Som många säkert redan vet så är jag en buzzador. Man får deltaga i kampanjer och testa produkter vilket kallas att man buzzar. Det är dock inget man får betalt för, men det är oerhört spännande att få testa nya produkter. Det kan vara allt från kattmat till tandkräm. Vill du bli buzzador? Hör av dig till mig så kan jag varva dig!

Nu har jag och Hedda och andra bekantas katter haft äran att få testa Mjau Vaganza. Det är en ny kattmatsserie från Mjau för kräsna katter. Hedda föll pladask för det i alla fall. Och nu har jag tagit en bild för deltaga i en tävling så tro inte Hedda alltid får mat serverat i stearinljusets sken. (Ingen kom till skada under fotograferingen heller).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...