lördag 21 juni 2014

Resultatet!



Här Idag fick jag inspiration av sambon att rensa min garderob som är så full att det inte går att stänga dörrar och några lådor. Kanske att lite av innehållet legat lite här och var också för den delen, men jag har i alla fall alltid funnit det jag sökt efter...(Det är ju här sambon borde begripa att jag behöver en hiskeligt stor "Walk in closet" som bilden nedan. 


I alla fall så blev det en rejäl hög med kläder som ska slängas. Många favoriter, men som fått någon liten reva eller fläck. Sen blev det en hög som ska skänkas. En del har fortfarande prislappen kvar..gah!

Så nu finns det lite mer plats igen i garderoben. Tur att jag ska åka och shoppa imorgon ;)

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...