onsdag 7 maj 2014

När man börjar tröttna!


Nu har jag under en vecka känt mig hängig. Det började med ont i halsen för en vecka sedan och det våras för snorkråkorna minst sagt. Det känns som alla bacillusker finner mig i år. Så idag blir det inte mycket gjort på berget. Här blir det vila så man orkar med de två resterande arbetsdagarna som väntar torsdag och fredag. 

Jag börjar smått tröttna på att jag ska råka ut för varenda förkylning. Jag äter kost med mycket vitaminer, rör på mig, men antagligen är det ett sådant år när jag får allt som kommer i min väg. Antar att 2015 kommer jag vara kärnfrisk förhoppningsvis.

Så idag får det bli soffan och lite Hart of Dixie-serien. Det är ju en mysig och rolig tv-serie :)//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...