måndag 29 april 2013

Veckans vägning!

Startvikt 1/1 2013 - 20 kilo ska väck!

Januari -3,8 kg

Februari -2,4 kg

Mars -3,3 kg
 
1/4 -0,5 kg
8/4 -1,3kg
15/4 -0,7 kg
22/4 -0,5 kg
29/4 -1.0 kg
Totalt viktnedgång: -13,5 kg
Kvar till målet är: -6,5 kg


April har varit den bästa månaden hittills viktmässigt sett. 4 kilo försvann denna månad och nu återstår 6,5 kg. Att det gått bättre i April tror jag framförallt är vårens intåg. Det ökade lusten att promenera mera helt klart! Magen har blivit plattare och än så länge ingen lös hud *Tack och lov*, men visst en och annan bristning. Dock kom ju många av dem i samband med graviditeten. Dock bleknar de en hel del när jag solar.
 
Nu är det ny vecka och nya tag igen. Mitt mål var ju egentligen att ha gått färdigt allt till 1/6, men jag är tveksam på att jag kan tappa 6,5 kg under maj. Dock kommer jag ligga i med kost och motion. Vore skönt om jag tappade 4 kilo igen i alla fall. Inte klokt egentligen för om 6,5 kg är jag i mål och väger mindre än vad jag gjorde sista viktresan!
 
Keep up the good work//Tess
 

1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...