lördag 13 april 2013

Shoop Shoop Shoop...

Fick ett infall precis att lyssna på Cher´s låt "Shoop Shoop song". Evigheter sedan jag lyssnade på Cher som är en av mina favoriter. Några av hennes låtar som jag är väldigt förtjust i är till exempel "Just like Jesse James", "Dark Lady", "If I could turn back time" eller varför inte "Believe".

Jag är i alla fall sprudlande glad denna afton. Köpte en Harry Boy av rent infall. Fick leta som en galning efter inloggningsuppgifter sådär lagom några minuter innan spelstopp. Och vad händer? Jo jag vinner härliga 2002 kronor. *Shoop Shoop*

Dagen som sammanfattning är att den har varit mycket bra! Motion har det blivit, rensat lite på rännet och fått lite annat gjort också som att hämta del till bilen i Jönköping. En lördag helt i min smak för jag gillar när det händer saker här hemma på gården liksom jag får röra på mig!

Over and Out//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...