söndag 7 november 2010

Go´kväll!

Go´kväll...

Det har varit en händelserik helg för min del. Fredagen spenderades i barndomshemmet med att bland annat spela Heavy Rain till PS3. Vilken grafik säger jag bara!

Lördagen spenderades med att inhandla fars dags present för jag hade blivit lurad av mina egna mor att det var denna söndag, men men skönt att vara ute i god tid för nu är det fixat. Utöver fixa present så fick jag även stor dos av andlighet då jag serverade kaffe i kyrkan samt gick på gudstjänsten. Riktigt mysigt med alla ljus och sång i kyrkan. Efter att ha hjälpt till att plocka undan blev det en lugn kväll med vinpimpel hemma med en vän. Vi snackade skit och lyssnade på musik.

Söndagen har ägnats åt ta en rejäl långpromenad och en stunds shopping :) Imorgon är det dags för vägning. Spännande vad det blir för resultat. Jag har haft en dålig vecka så det blir nog inget WOW-resultat.

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...