måndag 29 november 2010

Dag 9 - Min tro

Min tro...
Jag är medlem i Svenska Kyrkan...
Jag tror ändå inte att jag hamnar uppe i det blå i något som kallas himlen och jag tror inte heller på att det finns ett helvete. Däremot tror jag inte att livet tar slut när man dör. Det finns något mer enligt mig. Jag kan ibland känna när jag besöker vissa platser jag aldrig tidigare har besökt att jag känner igen mig. Har ett minne från många år sedan då jag besökte ett hus och det var som om jag hade kommit hem och jag visste hur rummen var utformade utan att varit där tidigare. Kanske en ren slump, men jag tror att jag hade varit där förr i ett tidigare liv. Så min tro är att livet tar inte slut när man dö för själen lever vidare i ett nytt liv. Så i nästa liv vill jag gärna bli miljonär ;) Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...