lördag 25 januari 2020

Tankar

Ja, det har blivit en hel del tankar den sista tiden. Som många vet så har jag inte mått så bra. Magen lever sitt egna liv och jag får ibland hiskeligt ont.  Efter diverse provtagningar så visade det sig att många av värdena inte var särskilt bra, men nu får jag äta ett litet hoppkok av tillskott med mera. 

Är dock tacksam att jag tog mig i kragen och sökte vård en gång till. Sedan när läkaren pratar om möjliga tankar vad det kan vara så blir man ju inte heller mindre nojjig.

Dessvärre mår jag inget vidare nu. Är yr, mår illa till och från liksom oerhört trött. Har varit hemma tre dagar från arbetet, men hoppas vara fit for fight på måndag. Fokus på avkoppling fram tills dess med lugna promenader, bra kost och bara vara.


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...