lördag 11 januari 2020

Tankar

Det blir ganska mycket tankar emellanåt. Jag har ju haft ett evinnerligt krångel med min mage under hösten som resulterat i en hel del smärta i maggropen. I veckan kom ett litet återfall (Min tanke är att ledigheten tog slut och jag blev stressad). 

I alla fall åkte jag till läkaren och fick en lång lista på prover som skulle tas. Och igår var jag där. Chockerande nog lyckades man ta prover på första försöket i armen. Det händer inte ofta på mig ;) Brukar bli ett par försök så positivt på den i alla fall! 

Dessvärre har jag blodbrist (ev järnbrist) och lite andra svar som inte var hejdundrandes så om ett par dagar får jag åka IGEN och ta prover. Men i övrigt mår jag ju faktiskt bra. Läser man om blodbrist så borde jag typ ha öronsus, vara yr, trött, hjärtklappning, svårt att koncentrera mig osv, men nja på sin höjd lite yrsel när jag reser mig lite fort ibland.


Det blir spännande det här...//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...