tisdag 8 oktober 2019

Usch



Kanske har det varit lite mycket sista tiden. De senaste dagarna har jag helt enkelt inte mått så bra.

Igår trodde jag nästan sista stunden var kommen, men det var bara ett magkatarrsanfall utav den rejälare sorten som varade i ca 40 minuter. 

Jag lovar att man inte mitt i all smärta ska gå ut på 1177.se och söka på symtomen. Det blir inte bättre av det...tro mig! 

Till råga på allt hade jag en upplevelse natten till söndagen också. Och efter sökt de symtomen så mådde man inte bättre hellre...

Men tro´t eller ej! Jag lever än. Dock har jag fått en tankeställare kring livet och mina val. Det är dags nu! Att göra ett aktivt val! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...