söndag 6 maj 2018

Woho!


Gårdagens invägning visade - 1,2 kg. Det känns skönt och totalt är det nu 5,4 kg mindre. Jag känner mig piggare även om jag har åkt på en dunderförkylning nu. Hade en dipp igår, men idag är jag återigen på banan. Det är bara att kämpa vidare! 

Midjan har minskat med 8 cm och höftmåttet har minskat med 11 cm på dessa veckor. Skönt när man inser det händer en del. Nu taggar jag för en ny vecka! 

Sedan 30/4 har jag gått minst 10 000 steg om dagen och det är mitt lägsta mål att göra om dagen. Känner att det gör mycket för hela mig.  Härligt nog är det bara tre arbetsdagar denna vecka och sedan är man ledig i fyra dagar. Det känns så himla skönt!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...