måndag 21 maj 2018

Man får vara glad för det lilla

Veckans invägning som var innebar bara ett minus på 0,3 kg. Man får vara glad för det lilla. Tror dock nästa invägning kommer vara bättre med tanke på att jag inte kan äta. 

Jag har trillat dit på halsfluss nu. För andra gången i mitt liv så var det dags igen nästan ett år sedan sen sist. Tack och lov fick jag en omgång penicillin och även om det smakar som rävgift så känner jag mindre smärta redan nu när jag sväljer och sömnbristen börjar åtgärdas med små tupplurar i soffan. 

Behöver jag säga att jag älskar Netflix. "Barnmorskorna på East End" är avklarad så nu har jag börjat på en ny serie "When calls the Heart". Perfekt när man inte är pigg och det är en utmaning att ens ta sig ned till hönsen för utsläpp. Hoppas att febern också ska ge upp snart och att Maja slipper detta!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...