söndag 11 mars 2018

Bokrean...




Det blev en salig bland från bokrean i år. Allt från baka med godis till överlevnadshandboken. Ja, jag är ju en preppare the light så varför inte ha en bok om hur man ska överleva också. Jag har precis börjat läsa "Mrs Sinclairs resväska" och jag är glad att jag köpte den. Precis min smak faktiskt. Tänk vad ett bokomslag kan göra. Risken är nog att jag hade missat den annars. Hittade även Mons Kallentofts böcker i Herkulesserien som fick följa med hem. Har ju också gjort upptäckten att jag missat första boken om Anna-Lisa av Eli Åhman Owetz som också ska läsas då jag har läst alla andra delar i den serien.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...