lördag 14 oktober 2017

Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Livet är spännande. Det är sällan det blir som man har tänkt sig. Jag fick lite av en chock i onsdags fast egentligen inte. När jag försöker tänka tillbaks så känner jag igen många saker och borde väl inte blivit så förvånad. Jag började t o m gråta för jag fick förslaget om jag inte skulle börja cykla till jobbet. Att få ned kortisolet i kroppen helt enkelt som man får ned av t.ex motion, skratta gosa med husdjur mm.Så nu ska jag helt enkelt ta lugna promenader, lyssna på lugn avslappande musik, gosa med Hedda...behöver jag säga att jag blir rastlös av bara tanken. 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...