lördag 5 augusti 2017

Att minnas...


Är det fler än jag som skriver dagbok? 


Jag gör det för att minnas små glimtar ur mitt liv som t.ex. 2008 så hade det kommit 56 mm på några få dagar. Inser att nu sedan i fredags har vi t.ex. fått 40 mm regn. 

2009 under denna dag och några framåt sommarjobbade jag på en av förskolorna i byn. 2012 den 5/8 hade jag jobbångest det var dagen innan börja arbeta igen efter semestern dock blev den inte så långvarig eftersom jag inom kort blev sjukskriven pga foglossning. 2015 däremot så hade jag tagit en runda på 5 km och åskan låg i luften och jag hade slagit vad om en sak ;) 

Tycker det är kul att göra små noteringar om vad som händer även om ingen annan kommer att läsa dom sen. Gör det för mig själv :) En sorts avkoppling att sammanfatta dagen som varit. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...