torsdag 4 maj 2017

Saker som gör mig glad!




I dag är en sådan dag som jag känner mig glad. Massa saker har gjort mig glad helt enkelt idag som t.ex. solen skiner. Att ha en sång-samling på arbetet och man hör barn som inte alltid sjunger bara sådär följer med och sjunger hela texten. 

Att höra hur hästarna gnäggar när man kliver ur bilen hemma. Det finns många saker att vara glad för helt enkelt. Jag är glad för min familj finns, att jag har ett tak att bo under liksom mat på bordet och kan göra saker som förgyller tillvaron. 


Detta är bara några få saker just idag som gör mig lite extra glad

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...