lördag 18 mars 2017

Ljuva lördag


Idag har det varit en riktigt ljuv lördag. Sovmorgon och sedan for sambon iväg på diverse ärenden. Efter lunch tog vi en promenad hela familjen. Maja gillar att traska i skogen även om det inte blir mer än någon kilometer. Blev en tur till Nässjö idag och handla lite. 

Väl hemma så gick jag crazy och tog en rejäl promenad själv och en timme senare så hade sambon fixat bakad fläskfilé till middag. Men jag lovar det känns i benen efter allt promenerande idag. Jag har noll kondis, men det har blivit 6 kilometer idag. Måste ju börja öva nu inför stegmätartävlingen som ska starta nästa månad i kommunen där jag arbetar. Här ska promeneras som bara den framåt :) Och den bästa tiden är ju nu framåt för promenader innan det blir för varmt och en massa flugor...

Nu ska jag parkera mig i soffan...//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...