måndag 2 januari 2017

36 stycken


Det blev bara 36 lästa böcker 2016, men en klar förbättring än 2015 som var endast 22 stycken. Årets bästa som jag läst är Lucy Dillons "När livet börjar om".

Jag hoppas återigen på en förbättring av mitt läsande under 2017. Det ligger några godbitar här hemma och
väntar på att bli lästa. 


Det är ju det där med att hitta rutinen igen att läsa. Jag började att lyssna på podcasts i höstmörkret som t.ex. Creepypodden och tiden försvann fort. Nu har jag dock hunnit att lyssna på alla avsnitt där samt på Paranormalia. Så nu finns det utrymme för att läsa massor igen.


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...