fredag 30 september 2016

Äntligen!






Det var med lätta steg jag stämplade ut idag. Efter en intensiv vecka var det äntligen dags att ta helg. Som jag har längtat! Har nämligen någon nedrans bacillusk som krigar inne i kroppen. 

Veckan har varit givande och inneburit nya möten med nya människor och det tycker jag är så spännande! Dessutom ramlade det in en ganska positiv sak kring mitt arbete. Inte för att det är klart på något sätt, men ett förslag som innebär att politiker måste ha lyssnat på oss i alla fall. Det kändes som en oerhört skön bekräftelse! 

Vad innebär helgen? Jo, ett besök på Skillingaryds marknad som är i morgon och kanske ett besök på Klädbytardag i Vaggeryd. Får se vad tiden räcker till!

Och så ska jag faktiskt ladda mina batterier. Kanske ta ett glas vin och skråla loss till gamla goda låtar. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...