fredag 5 augusti 2016

Snart är det över!


Det kändes både bra och mindre bra att snart är semestern över för denna gång. 6 veckor gick galet fort. Fast jag saknar rutinerna lite :) En ny hösttermin väntar runt hörnet full av överraskningar och utmaningar. Vem vet vad som väntar?

Igår var jag i barndomshemmet och hämtade hem dottern som sovit över hos sin mormor och morfar. Maja var tvungen att visa mig att hon minsann kunde hoppa i både hö och spån. Det har jag också gjort där, men förr  var det betydligt mycket mer hö i hela ladugården. Jisses vad man har lekt i denna ladugård. Såg några av mina gamla hästgrejer - vilken tid :) 


Kommer ihåg som igår när jag och min kompis Sara red hem min favorithäst Sussie måste varit typ 1996 i samband med skolstarten. Jag var lyckligast i världen då. Vi fick många år ihop jag och fjordisen Sussie. Klok, men envis fjorddam det där. 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...