tisdag 5 juli 2016

Ett besök i barndomshemmet...


I eftermiddags gjorde jag och dottern en visit i mitt barndomshem. Alltid trevligt att komma hem en sväng. Maja stormtrivs där och det är ju så härligt för henne att kunna umgås både med mormor och gammelmormor. Idag lekte vi kurragömma - fyra generationer i trädgården. Bara det...

Jag passade på att låna hunden och ta en promenad. Saknar verkligen att ha en hund nu. Det är ju en sorts livskamrat som oftast uppskattar promenader och liknande. 

När det var dags att åka hem bröt Maja ihop och ville stanna kvar. Vad jag känner mig lyckad som mamma ibland ;) Det dröjde dock inte många kilometer förrän hon somnade i bilen så hon var nog en gnutta trött om man säger så.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...