lördag 4 juni 2016

Oooops...Det är lite hemskt!

Alltså jag har något att bekänna! Min sambo har gnällt lite smått över min förtjusning över klänningar och då gärna i rockabilly-stuket med polka dots och så vidare. Jag har liksom alltid sagt nej, men så många har jag inte...

Idag har jag rensat min kaotiska garderob. Här ovan på bilderna är det totalt 17 klänningar och 1 kjol i detta stuk och då finns det fortfarande fler kvar i garderoben som inte syns på bilderna. Det kan hända att min sambo faktiskt har haft lite rätt och det är ju lite hemskt att han faktiskt kan ha rätt någon gång ;)

Jag vet ju att det kommer bli fler. Får väl dra till med tjejkväll inför någon cruising och göra en makeover på alla. Kläder finns ju att låna ;) Och det värsta är nog att det finns ett stort antal matchande skor till också...(Gah)

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...