onsdag 8 juni 2016

God mat, men besviken!


Igår var det både en bra dag och en mindre bra dag. Det dåliga innebär förändringar som inte skulle bli av. Jag avskyr när någon säger något som sedan inte hålls. Får väl skylla mig själv som gick på det! Jag ser faktiskt rött! Jag blir som en vulkan med utbrott. Det liksom spottar och fräser i hela mig. 

Det bra var att komma iväg till Sandsjöbaden och äta god mat tillsammans med andra härliga människor. Det var så skönt att vi kunde sitta ute och äta. Prata minnen och skratta, men även avreagera sig ;) Det var en lång dag och jag somnade nog inte förrän vid 00-snåret. 


Idag har jag besökt min "Skrynklare". Nästa besök blir på min födelsedag. Har fått lite hemläxa och ska göra mindfulness-promenader och helst byta jobb. Kanske byta bransch helt och hållet. Men vad ska man göra då? Jag har ju ändå testat på en hel del. Spöke på Liseberg hade ju varit något ;) Eller ha ett litet retrofik någonstans :) //Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...