söndag 29 maj 2016

Ljuvliga helg!


När man har roligt går tiden fort. Det har varit en intensiv vecka där jag har varit intervju bland annat, och gjorde mitt val i fredags. Jag blir kvar där jag är. Vill inte lämna det fackliga bland annat. Jag vill kunna göra skillnad och arbeta för förbättringar! Sen är det också jättesvårt att lämna underbara kollegor!

Igår gjorde vi Jönköping. Det blev besök på tivoli bland annat. Maja och hennes pappa åkte radiobilar, sen blev det lite lotter och pilkastning mm. Väl hemma fick det bli lördagsfys före lördagsmys med en powerwalk.

På kvällen hamnade vi hos några grannar och drack både kaffe och vin :) Alltid kul att vara lite spontan och social och umgås med trevliga människor.

Och idag är det Mors dag liksom min lillebrors födelsedag så idag går dagen i lite kalastecken. Så idag ska det firas! 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...