onsdag 18 maj 2016

Imponerad!


Det finns en häst och en tjej som just nu håller på att rida genom Sverige. Titta gärna på deras Facebook-sida Suzannas Sverigeritt 2016 . 


Jag blir så galet imponerad över att man vågar och orkar göra denna ritt! Kan bara tänka mig själv sova mitt ute i skogen ensam och jag skulle väl inte få en blund i ögonen för jag hade liksom tänkt på grävlingar, vildsvin osv. 

Suzanna och Krumelur rider mellan Hörby och Jokkmokk. Idag mötte jag upp ryttare och häst för överlämna lite proviant. Och jag blir ju så sjukt sugen på att ha en fjordhäst igen. Fin ras det helt klart som ligger mig varmt om hjärtat! Och Krumelur var en mycket fin häst! 

Och vill man kan man swisha över en slant (Swish: 1236086516). 50 % av pengarna går till Svenska Hästars Värn och resterande 50 % kommer fördelas på olika djurorganisationer där Suzanna kan lämna över pengarna personligen.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...