onsdag 25 maj 2016

Idag var det dagen!


Idag var det dagen för intervju. Ja, ni läste alldeles rätt. Jag har sökt jobb (igen). Satt igår och räknade på hur många intervjuer jag har varit på och hur många jag tackat nej till. Jisses!!! Fast jag ser det som utvecklande att komma på intervju liksom att få se andra arbetsplatser. 

Det kändes bra på många plan idag. En avslappnad och trevlig intervju. Hade äran att få träffa en tidigare kurskamrat som jag faktiskt saknat :) Och att det sedan varit en vfu-plats två gånger ligger det också varmt i hjärtat <3 

Så nu återstår att lägga upp för- och nackdelar. På fredag är det dags för beslut!

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...