söndag 15 maj 2016

Helgen som försvann


Vart tog helgen vägen? Min helg har bestått av sömnbrist eftersom min muskelinflammation kommit och gått. Sittande läge för att få några timmars sömn typ! I alla fall fick det bli ett besök på Vrigstads marknad. Maja uppskattade det och särskilt det lilla tivolit som fanns där också. Så nu får vi snart ta en runda till Liseberg! 

Denna söndag vet jag inte vart den tog vägen riktigt?  Kunde inte sova i natt riktigt så jag är lite sliten så snart får det bli sängen här. Kaffegäster har vi haft i två omgångar. Och det är ju kaffeväder en sådan här regnig dag. 

Och idag har jag unnat mig något i form av en bok av Ann Rosman som gavs ut nyligen och den heter "Vågspel". Längtar att få svepa mig iväg i bokens värld.

Ha en fortsatt trevlig kväll//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...