söndag 13 mars 2016

Värmefilt är grejen!

Igår kväll small förkylningen till med dunder och brak. Det fick bli en natt i soffan. Ena stunden frös jag och i nästa stund svettades jag värre än jag vet inte vad. Idag har jag kurerat mig och sovit till och från under dagen i soffan.

Jag säger då det jag älskar min värmefilt. Det är grejen det när man har ont i skulderbladen och värma upp sig med filten. Mitt sällskap större delen av dagen idag har bestått av Dr House och ett antal x näsdukar liksom Otrivin Nässpray. Har ju klarat mig galet länge ändå. Har många vänner som åkt på både det ena och det andra som lunginflammation med mera så jag får inte gnälla för ett gäng snorkråkor och en rivjärnshosta.

Nu hoppas jag att en natts god sömn gör underverk//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...