måndag 28 mars 2016

Elmia igår!


Igår hade jag och sambon barnfritt så vi passade på att besöka Elmia där den pågående "Custom Motor Show" håller till. Trots det var Påskdagen så var vi allt annat än ensamma! Men det gick ändå att gå över det ganska så snabbt. Hall D var ju min favorit helt klart. Alla gamla goa bilar och ha-begäret ökade rejält! 

Dessutom såldes det en hel del rockabillykläder, men jag lät faktiskt bli att shoppa märkligt nog! Och i en av de andra hallarna stod den kända "Frostbilen" så givetvis var jag tvungen att ta en drös med kort så Maja kunde få se den! 

Det var ett par år sedan jag besökte bilmässan. Det kändes som det hade hittat dit lite nytt i alla fall och värt ett besök :) Idag där emot tänker jag ta det väldigt lugnt. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...