onsdag 17 februari 2016

Vabbträsket och provsvar!

Ja, här vabbträsket i full fart på berget. Febern kommer och går. Fast jag är förvånad att Maja har hållit sig så här pass pigg sedan november. Det var antagligen helt enkelt hennes tur nu...

Och idag fick jag svar på prover. Jag hade väldigt lågt järnvärde, så nu blir det tabletter ett slag för att se om det fungerar. Inte undra på att jag är konstant trött och inte känner för typ något! Blev bara piggare av att få veta att jag inte är knäpp i bollen och inbillar mig. Så idag blev det en promenad i friska luften och solskenet. Riktigt härligt när solen tittar fram, men i natt sägs det att snön ska göra återbesök. Jag som tyckte det var precis lagom nu...//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...