torsdag 18 februari 2016

P som i promenad

I natt föll det snö över berget. Inte precis vad jag ville ha, men det blir ju ljusare om kvällarna. Efter fick det bli en promenad. Vabbträsket fortsätter liksom, men lite frisk luft i vagn skadar inte och jag förbränner mer kalorier ;) 

I övrigt händer det inte mycket här på berget. Livet har sin gilla gång som sagt. Jag klättrar smått på väggarna, men jag hoppas det är den denna vabben som är i vår och att det är över sen.

Och en positiv sak med att vabba är att jag hinner att läsa massor. Är inne på sjätte delen av Släkten nu. Åh jag vill liksom inte sluta läsa. Historiska romaner är verkligen min grej just nu.

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...