onsdag 24 februari 2016

Krig!



Åh...jag blir galen. Det känns som om det pågår i ett krig i mig. Jag är inte sjuk, men jag är inte pigg heller. Det känns liksom bacilluskerna krigar mot kroppen ungefär. Dessutom har jag lyckats få en blåsa i munnen som gör så där mindre härligt skönt. Lediga dagen får spenderas med att kurera mig och härja runt med en massa vitaminer. 

Inga planer på tapeten här idag. Sovmorgon har vi haft. Vi slappar, fixar och tar det ganska så lugnt. Rätt skönt att inte ha en massa inbokat faktiskt. Ska snart börja fixa lite lunch! Vad man nu ska trolla fram för något gott. 


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...