söndag 24 januari 2016

Vilse...


Ja, jag är nog lite vilse. Brukar märkligt nog vara det så här i början av året. Kanske en blivande 35 års kris som smyger sig på ;) Det är många tankar som virvlar omkring. Ska man byta arbete? Ska man börja plugga? Vad ska man göra? Göra något eget? Jag är inte alls i närheten av den stresstålighet jag hade tidigare. Det behövs inte alls mycket för att min stressnivå skjuter i höjden!

Lite vilse är jag bland alla saker jag brukar tycka om. Promenader brukar jag älska liksom baka, men det är liksom dött. Har tack och lov hamnat i en läsperiod så här läser jag ut bok efter bok. Djuren får mig att må bra också. Dessutom har jag ju börjat pussla vilket också är roligt och avkopplande. 

Börjar fundera på ta tag i fotograferandet igen för det är något som får mig avkopplad. Kanske promenadlusten kommer tillbaks nu när det blir lite mer normala temperaturer. 

Sen måste jag planera in lite roliga saker framåt. En 40 årsfest väntar framåt, och så är vi ett gäng Rockabilly-fantaster som ska träffas i Jkpg. Lite kul att se fram emot! Ett spa-besök får det nog också bli...

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...