söndag 31 januari 2016

Söndag!


Söndagen är här! Jag har haft en ganska lugn och skön söndag hittills. Började med att göra stallet och pyssla med djuren för att sedan ta en lång promenad och spåra av lite vad det finns för djur här omkring. Insåg att det finns väldigt gott om ekorrar! Såg även spår av rådjur och älg och även mink. Minken var lite väl nära här hemma tycker jag!

Nu blir det snart middag här hemma. Sambon gör någon form av "Baconsushi". Ska bli intressant att äta. Skönt när man inte behöver laga maten själv heller.

Söndagsångesten har börjat knacka på lite smått så jag får nog helt enkelt sysselsätta mig så jag tänker på något annat. 


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...