fredag 1 januari 2016

Förhoppningar!


Nytt år innebär oftast nya möjligheter och en massa hopp. Man har hoppet med sig! Vad har ni för förhoppningar? 

Jag hoppas verkligen att mina nära och kära får vara friska och pigga! Det är det första jag önskar och hoppas. 

Sen finns ju alltid förhoppningar om att vinna en rejäl summa pengar som skulle resultera i både det ena och det andra. Som ny bil, en raggarbil, en häst, en skön jäkla säng osv. Önskelistan är helt enkelt väldigt lång..och jag får inte glömma strippogrammet som någon ska få om jag vinner pengar ;)

Jag har förhoppningen att jag ska gå ned i vikt, men inget måste! Känner dock att jag för min egna skull att jag skulle må så mycket bättre. Det ska bli bättre rutiner med kost och motion.

En annan förhoppning jag har är att kunna sluta med min medicin framåt vårkanten. Många begriper nog inte alltid hur svårt det är att vara jag. Ibland orkar jag helt enkelt inte med att träffa människor. En del dagar är det inga problem alls och jag kan vara väldigt spontan, men vissa dagar vill jag helst bara försvinna från jordens yta. Vågar knappt planera in saker för paniken kan komma innan med tankar som "Varför i h-vete var jag så dum som lovade detta". Det har dock blivit bättre.

Jag vill lära känna nya härliga människor, jag vill lära mig nya saker,  jag vill göra något galet...

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...