tisdag 15 december 2015

En annorlunda dag

Jag hade så svårt att somna inatt. Det fick bli soffan och slökolla på en film för att somna djupt. Förändringar på gång och det påverkar mig helt klart. Det blir att man tänker lite extra! Och på måndag händer det grejer ;)

Så idag har inte energin flödat. Skrutten och jag har varit ute på en tur. Och ikväll ska det postas julkort. Något som är skönt är att vädret i alla fall känns lite "Juligt". Får passa på att njuta nu för enligt SMHI så ska det bli åtta plusgrader minst på torsdag.

Lunch intog hos svärmor så nu har jag och dottern typ haft matkoma och legat i varsin soffa i eftermiddag. Julmat är sövande...och det kan hända att jag blundade en stund eller två ;)


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...