söndag 1 november 2015

November är här!


Återigen är känslan "Vart tusan tog helgen vägen?"! Det går så gräsligt fort så man hinner knappt koppla av. Känner mig inte redo för måndag! Och inte känns det som det är november heller. 


Om fyra veckor är det första advent. Så på något märkligt vis hoppas jag att november rusar förbi fort och att man får vara frisk liksom resten av de nära och kära.

Önskar en gnutta lagom pudrat med snö till den 29:e november och att jag då är färdig med alla julklappar. Det är mycket man kan önska! Önskade att jag skulle vinna en bil ikväll på Bingolotto (Ja, ni läste rätt jag har spelat bingo ikväll, men mest för att Barbados skulle vara med och spela).


Och nu är snart klockan nio och jag kan krypa ned i min sköna säng och fortsätta på den härliga boken av Lucy Dillon. 

Nattinatt på er... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...