måndag 16 november 2015

Du försvann som en vind...





Du försvann som en vind
tårar föll från min kind

Det är faktiskt lite så det känns...när jag ser tillbaks på gamla kort på grund av en utmaning som jag nappade på. Det handlar om att man ska lägga ut 5 bilder totalt på 5 dagar som är äldre än 15 år. En ganska kul grej faktiskt när man bläddrar i de gamla fotoalbumen, men så ser man kort som man bara känner att "Vad f-n hände?". Jag var nere på min målvikt, glad, sprallig, ryggen mådde fint!

Visst jag blev gravid, men jag vet ju hur f-n man gör för att gå ned i vikt. Jag var nära sommaren 2013 att vara i form igen, likaså sommaren 2014 och nästan i mål i somras 2015.

Ibland tror jag att jag var en björn i mitt tidigare liv för jag äter upp mig så fort det blir höst. Antagligen för att öka på fettlager för att kunna gå i ide eller något åt  det hållet. Nu får det vara nog med höstdippar och tröstätande...SKÄRPNING TESS! Nu har jag ställt ett in siktet på en sjujäklars belöning när målvikten är nådd och ännu en sjujäklars belöning när jag hållt målvikten även till höst/vinter 2016. Jag vet ju att jag kan!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...