måndag 26 oktober 2015

T som i trött!



Idag har det varit KU som i kompetensutveckling. Det känns kan jag lova! Både i huvudet och häcken. Man är helt enkelt inte van att sitta still och lyssna! Men visst är det intressant i lagom mängd! Det där med bensträckare var det dock lite dåligt med! 

Nu ska man ladda batterierna för en ny morgondag. Mörkt blev det fort idag också. Gillar inte när det blir mörkt fortare och fortare på eftermiddagarna. Inte min grej! Men det vänder ju snart igen sen går vi mot ljusare tider!

Och hur har viktresan gått idag. Jo jag är imponerad av mig själv faktiskt. Började med en lite lätt morgonpromenad för att samåka med en kollega från stora vägen. Riktigt uppfriskande kan jag lova i morse med minusgrader! Kostmässigt har dagen varit okej i alla fall.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...